Ретко кој ги јаде, а нема по ефикасни за слабеење – го подобруваат варењето и уште многу…

Има некои факти кои не сте ги знаеле за сувите сливи!

Сувите сливи ги јадеме само за време на пости и за некои големи посни празници, и покрај здравствените придобивки кои ги нудат.

Сувите сливи не само што го подобруваат варењето, го забрзуваат метаболизмот, тие ефикасно делуваат при процесот на слабеење, па и регулирање на шеќерот во крвта.

Го штитат мозокот од штетни слободни радикали, а се одлична превенција кај каридиоваскуларни, па и канцерогени заболувања.

Истражувањата наведуваат дека сувите сливи се богати со флавоноиди и феноли што делува превентивно кај остеопороза.

Добро е познато дека ова овошје е најјак природен лаксатив и содржи доста влакна кои го успоруваат протокот на храна низ стомакот и ја понишуваат апсорпцијата на шеќер во крвотокот.

Покрај наведените здравствени бенефити, ова овошје има многу пријатен вкус, па затоа нека почесто биде застапено во вашето мени.